.................hem..... arbeten..... utställningar..... info.... L I T T E R A T U R ..... kontakt
 
.....................North iformation no 102 / 1981.
.................Konst, mull och myter. Tom Sandqvist. 1982
.................Om det moderna. Lars O Eriksson, Steve Sem Sandberg m fl. 1987
.................Postmodernismen före la-tex-t-ur(e) eller vi är oåtkomliga i varat.
.................Alfredo Castro, Paletten 3.89, 1989
.................Traktat om teckenbeskrivningen. Göran Sonesson, 1991.
.................DÅD, Hans Örtegren i utställningskatalog DÅD 1991.
.................Studier i CasmoPolitik . Göran Sonesson, 1992.
.................Gerillagrabbar infiltrerar reklamen. Ulrika Sten & Maria Lind, BANG nr 4 1992.
.................Beyond the threshold of the people´s home. Göran Sonesson, utställningskatalog
.................Combi-Nacion Imagen Sueca, 1993.
.................Swedishness via Mexico. Combi-nacion, A Travelling Theme Exhibition.
.................Lars Vilks, SIKSI 3/4 1994.
.................Casmo Infos Teater Europa. Anders Marner, Heterogenesis nr 12, 1995.
.................En ny syn på konst i informationssamhället. Anders Marner. Bild i skolan nr 1, 1995.
.................Konst i kyrkan. Christer Zetterberg, Svenska Kyrkan i Sundbyberg församlingsblad,nr 3, 1995
.................Les silance parlant des images. Göran Sonesson, 1995.
.................In Search of Swedish Nature - Going Beyond the Trheshold of the People´s Home.
.................Göran Sonesson. Antologi om svensk kultur som ges ut i Polen hösten 1995.
.................För Sverige i världen. Sören Hjelm, tidskriften Idéa nr 3 1996.
.................Nätets mest eftertraktade bild. Patric Moreau, Västerbottens.kuriren, 1997.01,28
.................Ryktet om måleriets död är inte överdrivet. Anders Marner, tidskriften 90-tal,nr 20, 1997.
.................Bildsamhällets kultursemiotik. Från mekanisk reproduktion till digital produktion.
.................Göran Sonesson. Tidskriften Heterogénesis nr 20 1997.
.................Final Showdown in the Peoples Home. Art as a rhetoric of natinality - art of art.
.................Göran Sonesson, VISIO vol 2 Num 3, 1997-1998.
.................Transsexuality, metasemioticity and photographic surrealism.
.................Anders Marner, VISIO vol2 Num 3, 1997-1998.
.................Migracion y transformacion cultural. Ximena Narea, VISIO vol2 Num 3, 1997-1998.
.................Burkkänslan, surrealism i christer strömholms fotografi, en undersökning med
.................semiotisk metod
. doktorsavhandling, anders marner 1999.
.................strata, geologisk tid, jordkonst/land art i sverige, OEI #63-64, 2014
 
................ hem